Followers

Scandal ? oh ! sangat sangat hebat

Hey cute-2 semua :) hari nie entry orang jahanam lam dunia nie . Fuck you FAKE ! hey , para jejaka-2 semua , nie budak fake , sebenarnya nie bukan gambar dia weh , tah dia rembat gmbar sape tah ! Wei , korang tolong lah jaga girlfriend korang semua , jangan lah bagi girlfriend korang cair dengan kata-2 dia nie , sampai ngan awek aku pun nak kebas . " NUR ? Mu kata aku curang ngn mu eh ? bukan ke mu scandal ngn budak fake nie ? haha :D , mu kena kencing wei , aku tahu mu tergila-gila kan orang handsome , macam budak fake tu , yg konon nye jadi adam Lambert . Hey , cer mu try webcam ngn dia ? betul ke tak dia tu ? Kalau lah aku nie fitnah a kan , suruh dia upload gambar yg sama face ngn budak cina mane tah lam album dia . So ? mnde dah terbukti . Mu g la couple ngn budak fake tu dan buat la relationship dalam fb ngn budak fake tu , ouh patut la , mu slalu tukar password fb , rupa-2 nye nak romantik dalam  Chat box , wohaa , bagus je dapat girlfriend player macam mu . Pergi mampus a . Dah la wei , jangan nak wayang dengan aku , mu kan , skali player , selama-lama nya player . Aku je bodoh , tak tahu ape yang mu buat blkg aku . Mu kata aku tikam blakang mu . Okay , tengok sape tikam sape . Dah a wei , aku anggap mu tak wujud dah lam hidup aku . MU g lah kat scandal mu . Takde org nak halang dah . saat nie . 25hb5 -> 25hb12 (7bulan) stop wei . Orang yang di sagka baik , rupanya jahat . Good bye Percaya itu memakan diri :) So , AWAS !