Followers

NADIA & HAFIZ

Salam :)


Hye , cantik n cute kn dia nie ! korang knal nie sape ? hah ? tk kenal ? nie lha ikan buntal yg salu enjek-2 aku . Nama dia Nadia Shuhada , dia nie gedik , mnje , mulut dia muncung gtu , dia ade , korang ade ker ? so ! aku harap korang jgn lha jeles sgt okay ! stkat muncung cm tu , aku and korang boleh buat 2inc , tu bru 1/2inc tu , tk cukop, tk cukop . HAHA , merepek je aku kan? :) *nanti buntal bace masak aku kan ! tp  bagus gak klau dia baca , aku suka :) tu lha buntal kan ? Hei buntal , buntal nk mnde ng saya , yg suka jekk saya ngt ! dah la , awk suke usik saya dgn pngelan BUDU tu , saya thu la, nama FB saya *SAD BUDUSH* pndai je awk ringkas kan jadi BUDU kn . no, no and no ! stop call me BUDU . pngelan ckup masin bagi saya . HEHE :) , nadd oi , selalu jer ngadew-2 kan . tkyh la nk ngadew-2 , nanti hubby awk marah :) eceyhh . Sape susah , saya jugak :) untuk pengetahuan korang . Dia nie mempunyai perasaan jeles yg amat dalam . salu gaduh ng boyfie dia , mklum lha , org terllu syg kt bf .

Okay ! nie pulak , best friends aku , Hafiz-- aku knl dia mse aku naik skola mnengah . 2008 , tp , mase tu aku tk brape kacip lagi ng dia . nie la , pkwe aweks kt atas tu ! Dua-2 gedik sebnrnye , :) , HAHA :D , handsome bro ! patot a , yg ats tu cair . Dia nie , ank org berada . Tp , kupit nie ,  opss , tersasul pulak dah . Wei , aku harap hubungn mu nge nadd okay  tkde da gaduh-2 nie , wei , untung tau , ade org ambik berat sal mu ng nadd , time mu gado jer , ade org risau pasal mu , trutam mama nadd tu , untung lha mu knl dia , spoting plop tu , dia bagi jer ank dia couple , klau umi aku tk bagi da . huhh , so , pas nie , aku tk nak dengar da mu ng ye gado agy . hidup biar stedy la wei , jage kesihatan mu , xyh la wt mnde-2 tk berfaedah . berfikiran matang okay :) . xyh sebab cinta wrt mnde bodo-2 . k , tu jer akui nk nasihatkan mu , pasni , pape hal shre ng aku or sape-2 jer . okay :)
ouhh , sesiapa yg nk tackle mamat nie , tnye tuan punye hak dulu . sebab berhad utk anda bertnya :) 

so ! bye and selamat beramah :)